Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

Digital post

Du kan skrive eller sende dokumenter til STAR via Digital Post.

Med Digital Post kan du sikkert sende os fortrolige eller personfølsomme oplysninger.

Hvis du logger ind på enten borger.dk (som borger), virk.dk (som virksomhed) eller e-boks.dk (både borgere og virksomheder) og vælger Digital Post, kan du fremsøge os, når du skal vælge modtager.

Vi har en lang række postkasser, som dækker forskellige områder. Sørg for at vælge den rigtige postkasse, så din henvendelse bliver sendt til de rigtige medarbejdere. Når du vælger en postkasse, kan du se en kort beskrivelse af hvilken type henvendelser, postkassen er beregnet til. På den måde kan du sikre, at du har valgt den rette postkasse.

STAR udsender også Digital Post

Sagsbehandlerne i styrelsen har udsendt breve med Digital Post siden d. 18. juni 2014.

Som borger kan du logge på borger.dk eller e-boks.dk og tjekke din Digitale Post, hvis du har en digital postkasse. Har du ikke en digital postkasse, kan du oprette en på de nævnte hjemmesider, hvis du har et NemID.

Som virksomhed kan du tjekke eller oprette din digital postkasse på virk.dk og e-boks.dk givet, at du har et NemID tilknyttet din virksomhed.

Læs om Digital Post hos borger.dk (nyt vindue)

Læs om Digital Post hos virk.dk (nyt vindue)

Gå til e-boks.dk (nyt vindue)

Bestil NemID (nyt vindue)

Sidst opdateret 15. feb 2016