Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

Tilskudsportalen til puljeansøgninger

Fra den 3. november 2016 skal ansøgninger om tilskud fra puljer sendes til styrelsen via Tilskudsportalen.

Ansøgninger om tilskud fra puljer, skal fra torsdag den 3. november 2016 sendes via styrelsens Tilskudsportal.

Driftsstatus på Tilskudsportalen

Der er normal drift.

Hvis Tilskudsportalen fryser, kan siden opdateres ved brug af funktionstasterne F5 eller Ctrl + R.

I øjeblikket opleves fejl ved åbning af vedhæftede filer i sager anført status "Sag slut". Fejlmeddelelsen "Der er ikke adgang til sagen med id:'xxxx' eller til aktiviteten id:'x'" vises.

Styrelsen forventer, at fejlen rettes ved næste opdatering af Tilskudsportalen medio februar 2017.

Hvis der er problemer med NemLog-in, kan du se driftsstatus på NemID's hjemmeside:

Driftsstatus på NemID (nyt vindue)

Nødvendige installationer på PC

For at kunne logge på og anvende Tilskudsportalen, skal din PC have installeret Internet Explorer 10 eller 11 eller den seneste version af Mozilla Firefox.

Du skal herudover have installeret en NemID medarbejdersignatur med NemID nøglefil eller NemID nøglekort. 

OBS: Du må ikke logge på Tilskudsportalen med dit eget private NemID. Du må kun logge på med en NemID Medarbejdersignatur (nøglefil eller nøglekort).

NemID nøglefil kan bestilles hos Nets nøglefil:

Gå til Nets nøglefil (nyt vindue)

NemID nøglekort kan bestilles hos Nets nøglekort:

Gå til Nets nøglekort (nyt vindue)

Brugerguide til Tilskudsportalen

Styrelsen har udarbejdet en brugerguide, hvori det er beskrevet hvordan der ansøges om puljemidler, og hvordan der navigeres rundt i Tilskudsportalen.

Download Brugerguide til Tilskudsportalen (pdf) (nyt vindue)

Log på Tilskudsportalen

Log på Tilskudsportalen (nyt vindue)

Seneste systemopdatering af Tilskudsportalen: 29. juli 2016 

Spørgsmål og svar

Download spørgsmål og svar (pdf) (nyt vindue)

Kontaktoplysninger

Hvis du oplever systemproblemer og fejl på Tilskudsportalen, skal du udfylde en kontaktformular og sende den til Puljeteamet i Tilsyn og Kontrol pr. e-mail til portalhelpdesk@star.dk.

Download kontaktformular (Word) (nyt vindue)

Sidst opdateret 2. jan 2017

Kontakt

Tilsyn og Kontrol

star@star.dk