Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

Tilskudsportalen til puljeansøgninger

Ansøgninger om tilskud fra puljer skal sendes til styrelsen via Tilskudsportalen.

Nødvendige installationer

For at kunne logge på og anvende Tilskudsportalen, skal den anvendte PC have installeret Internet Explorer 10 eller 11 eller den seneste version af Mozilla Firefox.

NemID medarbejdersignatur

NemID medarbejdersignatur anvendes af medarbejdere, ledere og ejere, når de skal legitimere sig på vegne af virksomheden, organisationen m.fl.

Derfor skal du have installeret et NemID medarbejdersignatur for at logge på Tilskudsportalen. Du må ikke logge på med dit eget private NemID.

Hvis du ikke har installeret et NemID medarbejdersignatur, skal din virksomhed, organisation m.fl. bestille et hos Nets DanID A/S.

Bestil NemID medarbejdersignatur (nyt vindue)

Driftsstatus

Hvis der er problemer med at logge på Tilskudsportalen med NemID medarbejdersignatur, kan driftsstatus følges på NemID's hjemmeside.

Driftsstatus på NemID (nyt vindue)

Fejlmelding

Hvis du oplever systemproblemer og fejl på Tilskudsportalen, kan du udfylde en fejlmeldingsformular og sende den til portalhelpdesk@star.dk.

Download fejlmeldingsformular (Word) (nyt vindue)

Sidst opdateret 22. jun 2017

Log på Tilskudsportalen

Du skal logge på Tilskudsportalen med Internet Explorer 10 eller 11, eller den seneste version af Mozilla Firefox.

Log på Tilskudsportalen (nyt vindue) 

 

Brugerguide til Tilskudsportalen