Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

Tilskudsportalen til puljeansøgninger

Ansøgninger om tilskud fra puljer skal sendes til styrelsen via Tilskudsportalen.

Nødvendige installationer

For at kunne logge på og anvende Tilskudsportalen, skal den anvendte PC have installeret Internet Explorer 10 eller 11 eller den seneste version af Mozilla Firefox.

NemID medarbejdersignatur

NemID medarbejdersignatur bruges af medarbejdere, ledere og ejere, når de skal legitimere sig på vegne af virksomheden, organisationen mv.

Derfor skal du have installeret et NemID medarbejdersignatur for at logge på Tilskudsportalen. Du må ikke logge på Tilskudsportalen med dit eget private NemID.

Hvis du ikke har installeret en NemID medarbejdersignatur, skal din virksomhed, organisation mv. bestille et medarbejdersignatur.

Bestil NemID medarbejdersignatur (nyt vindue)

Driftsstatus

I sager anført status "Sag slut", kan vedhæftede filer ikke åbnes og læses. Ved forsøg på at åbne filerne, fremkommer meddelelsen "Der er ikke adgang til sagen med id:'xxxx' eller til aktiviteten id:'x'" vises.

Opdater siden ved brug af funktionstasten F5, hvis siden fryser.

Hvis der er problemer med at logge på med NemID medarbejdersignatur, kan driftsstatus følges på NemID's hjemmeside:

Driftsstatus på NemID (nyt vindue)

Spørgsmål og svar

Download spørgsmål og svar (pdf) (nyt vindue)

Fejlmelding

Hvis du oplever systemproblemer og fejl på Tilskudsportalen, skal du udfylde en fejlmeldingsformular og sende den til Puljeteamet.

Download fejlmeldingsformular (Word) (nyt vindue)

Sidst opdateret 26. apr 2017

Log på Tilskudsportalen

Du skal logge på Tilskudsportalen med Internet Explorer 10 eller 11, eller den seneste version af Mozilla Firefox.

Log på Tilskudsportalen (nyt vindue) 

 

Brugerguide til Tilskudsportalen