Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

Den gode samtale

Forsøget skal understøtte a-kassernes service og give a-kasser mulighed for at afprøve nye metoder.

Målgruppen for projekt 'den gode samtale' er a-kassemedlemmer.

Der er to hovedformål. For det første skal projektet understøtte a-kassernes mulighed for at yde en professionel service over for deres medlemmer. For det andet skal projektet give a-kasserne mulighed for at afprøve nye metoder med det formål, at medlemmerne kommer hurtigere ud af ledighed, og administrationen af reglerne bliver forenklet.

Se midtvejsevaluering

Se evaluering

Se undersøgelse af samtaleforløbet i a-kasser (pdf) (nyt vindue)

Undersøgelse af samtaleforløbet 2013. Fokus på hvad der skaber tilfredshed med samtaleforløbet i danske a-kasser (pdf) (nyt vindue)

Sidst opdateret 20. apr 2016