Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Bilagsliste om indkomst-/beskæftigelseskrav for lønmodtagere

Følgende bilag skal som minimum være vedlagt:

Indkomst-/beskæftigelseskrav for lønmodtagere - bilagsliste (pdf) (nyt vindue)

  1. A-kassens oversendelsesbrev med bemærkninger til alle relevante klagepunkter, f.eks. om a-kassens sagsbehandling/vejledning.
  2. A-kassens afgørelse og oplysning om, hvorvidt den er sendt digitalt eller med brevpost.
  3. Medlemmets klage og dato for modtagelsen.
  4. Ledighedserklæring.
  5. Oplysning om klagen vedrører indkomstkravet, beskæftigelseskravet eller fleksibel genoptjening. Hvis klagen vedrører beskæftigelseskravet eller fleksibel genoptjening, så vedlægges udskrift over beskæftigelseskontoen på ledighedstidspunktet.
  6. Dokumentation for medlemmets ansættelse, dvs. ansættelsesaftale mv., hvis relevant.
  7. Dokumentation for lønarbejde. A-kassen skal sende udskrift fra lndkomstregisteret og tilhørende regneark/opgørelse.
  8. Opgørelse over beregning af beskæftigelses-/indkomst-kravet.
  9. Dokumentation for forhold, der kan forlænge optjeningsperioden, hvis relevant.
  10. Oplysning om, hvorvidt medlemmet har klaget over forbrug af dagpengeperioden.
  11. Dokumentation for a-kassens vejledning om beskæftigelses-/indkomst-kravet eller forbrug af dagpengeperioden, hvis relevant.
Sidst opdateret: 24-05-2022