Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Forkert fejlbesked ved tilmelding med straksbooking med udgået stillingsbetegnelse - samt rød fejlbesked

Senest opdateret 12-07-2021

Sagsnr.: 224142

Borgere, der er straksbookingramt, og er registreret med en udgået stillingsbetegnelse, får ved tilmelding og straksbooking fejl, hvis han ikke inden har rettet/fjernet den udgåede stillingsbetegnelse.

Fejlbeskeden er "Der er sket en fejl" og en rød fejlbesked med informationen

"Hov, der er sket en fejl.

Der er et problem med serveren, så vi ikke kan vise websiden (fejlkode 500). Denne fejl skyldes for det meste, at vi er i gang med vedligeholdelse af websiden. Du kan derfor prøve igen senere.

Der er en fejl i systemet. Prøv igen senere. Hvis fejlen fortsat optræder, så kontakt <ahref=”https://jobnet.zendesk.com” aria label=”link til jobnet support support”>https://jobnet.zendesk.com</a>"

Borgeren skal have vist information om, at tilmeldingen ikke kunne gennemføres på grund af udgået stillingsbetegnelse.

Status: Fejlmeldt.
Hvis borgeren retter/fjerner den udgåede stillingsbetegnelse, kan tilmeldingsflowet med straksbooking gennemføres uden fejl.

Fejlmeldt den 02-07-2021.