Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Jobnet bliver vist med fejlbeskeder efter login med MitID/NemID

Senest opdateret 18-01-2023

Sagsnr.: 265483

Der er flere eksempler på, at borgere får vist fejlbeskeder efter login på Jobnet med MitID/NemID. 

Ved valg af menupunkterne bliver der vist fejlbesked: "Der er desværre sket en fejl. Der er en fejl i systemet. Prøv igen senere. Hvis fejlen fortsat  optræder, så kontakt Jobnetsupporten."  De berørte borgeres login med MitID/NemID fremgår ikke af loginhistorikken.

Borgerne oplever ikke fejl ved login med brugerkoder. Efter release 2022-4 den 05-12-2022 har flere af de berørte brugere oplevet, at de ved login med brugerkoder ikke får vist alle menupunkter på Jobnet. Eksempelvis kan:

  • Menupunkt 'Min plan' og 'Møder' mangle under 'Planer og aftaler',
  • menupunkt 'Joblog' mangle under 'Jobsøgning', og
  • nenupunkt 'Personlige oplysninger' og 'Brugernavn og adgangskode' kan mangle under brugerprofil

Status: Fejlen er meldt løst i patch, som blev lagt den 17-01-2023, men sagen er genåbnet, da Jobnetsupporten har modtaget henvendelser fra borgere, som oplever fejlen efter fejlrettelsen.

Fejlmeldt den 19-05-2022

 

} }, false);