Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.

Landssupporten består af følgende enheder:

  • En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
  • En Jobnetsupport, der varetager support af borgere 
  • En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Supportenheden

Supportenheden varetager henvendelser om fejl af de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for JobKonsulenter, Jobcenter Planner, VITAS og Sharepoint-moduler) samt faglige/forretningsmæssige problemstillinger. 

Jobnetsupporten

Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.

Jobnetsupporten vedligeholder desuden FAQ på https://jobnet.zendesk.com/hc/da

Virksomhedssupporten

Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet. 

 

Sidst opdateret: 28-02-2018