Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Webinar om Hjælpemiddelbasen

Det kan være vanskeligt at afsøge markedet for relevante hjælpemidler til borgere med handicap. Nu får du mulighed for at få en introduktion til, hvordan Hjælpemiddelbasen kan anvendes.

Hjælpemiddelbasen drives af Socialstyrelsen og er en af Danmarks største informationssystemer på hjælpemiddelområdet.

Målgruppe: Webinaret er for nøglepersoner på handicapområdet samt jobcentermedarbejdere, som arbejder med hjælpemidler.

Max antal deltagere: 25 deltagere pr. webinar – først-til-mølle-princip. Der er mulighed for at skrive sig på venteliste – kontakt Conny Moesgaard (cmo@star.dk).

Det får du på webinaret:

  • Hands-on præsentation af Hjælpemiddelbasen
  • Redskaber til bedre at kunne afsøge muligheder for relevante hjælpemidler
  • Gennemgang af cases

Grundet det lille deltagerantal vil der være god mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Webinaret afholdes af Specialfunktionen Job og Handicap i samarbejde med Socialstyrelsen.

Dato og tilmeldingslink:

Mandag d. 15 november 2021, kl. 10-11, online på Skype

Tilmelding (nyt vindue)

Torsdag d. 25 november 2021, kl 10-11, online på Skype

Tilmelding (nyt vindue)

Mandag d. 29 november 2021, kl 10:30-11:30, online på Skype

Tilmelding (nyt vindue)

Sidst opdateret: 05-11-2021