Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Ledige stillinger i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Her kan du se aktuelle stillingsopslag i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.

Ambitiøs projektleder til agilt it-udviklingsmiljø i den offentlige sektor

Har du erfaring med projektledelse? Og vil du være med til at forme fremtidens digitale Danmark på beskæftigelsesområdet? Så har vi en spændende stilling i Digitalisering og Support.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR) har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret videngrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.

Du kan læse mere om os på www.star.dk.

Bliv en del af vores dynamiske og nytænkende agile it-udviklingsmiljøer
I kontoret for Digitalisering og Support har vi ansvaret for udvikling og forvaltning af de it-forretningssystemer, der understøtter beskæftigelsesindsatsen på landsplan (Jobnet,VITAS m.fl.). Digitalisering af politiske reformer og initiativer på beskæftigelsesområdet er en væsentlig del af vores daglige arbejde.

Som vores nye projektleder får du et selvstændigt ansvar for at levere digitale løsninger i samarbejde med interessenter fra STARs fagkontorer, eksterne interessenter samt kontorets produktejere.

Dine primære opgaver bliver at:

  • bygge bro mellem it og forretningen med henblik på at skabe de bedste digitale løsninger
  • lede it-opgaverne i et agilt it-udviklingsmiljø med vores leverandører i bl.a. ”STAR City” (et leverandørsamarbejde med ca. 80 medarbejdere)
  • håndtere alle relevante interessenter professionelt
  • udarbejde relevante styringsdokumenter i overensstemmelse med vores metode.

Vores forventninger til dig
Vi forestiller os, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse som fx cand.it, cand.polyt, cand.scient.pol, cand.merc,
  • har teknologi- og forretningsforståelse samt teoretisk baggrund for it-projektledelse og for arbejde med procesforbedringer
  • har gode kommunikative evner, så du har let ved at oversætte mellem de faglige og tekniske domæner
  • har mod på at arbejde tæt sammen med leverandørerne i et agilt it-udviklingsmiljø i ”STAR City”
  • har gode samarbejdsevner, da det er et job med tæt samarbejde med interne og eksterne interessenter.

Du har muligvis ikke flere års praktisk erfaring, men vi forventer, at du er fagligt ambitiøs, er indstillet på en stejl indlæringskurve, og at du har mod på at vokse med projektledelsesopgaverne, efterhånden som du opnår erfaring. Vi ser dig gerne som ansvarlig for nogle af vores store it-udviklingsprojekter inden for en kort årrække.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest 1. oktober 2019.

Du bliver ansat efter overenskomsten for akademikere i staten.

Dit daglige arbejdssted er Njalsgade 72A, 2300 Københavns S.

Du skal ca. 2 dage om ugen arbejde i ”STAR Citys” kontor i Lyngby, som er beliggende på Nørgaardsvej 32 - tæt ved S-tog stationen.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamchef Jan A. Bengtsen tlf. 7221 7573 eller digitaliseringschef Mette Jørgensen på tlf. 7221 7540.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr. 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 4. august 2019.

Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 33.

 

Send ansøgning
Sidst opdateret: 20-09-2018