Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Jobcentre udvikler bud på, hvad der sikrer god virksomhedsservice

22-11-2016

Seks jobcentre i initiativet ’Udvikling af god virksomhedsservice’ har siden sidste efterår arbejdet på at udvikle deres virksomhedsservice. Her giver vi deres bedste bud på, hvad der efter deres erfaring skaber den gode virksomhedsservice

I forbindelse med projektet ’Udvikling af god virksomhedsservice’ har seks jobcentre arbejdet på at udvikle deres virksomhedsservice inden for fire indsatsområder:

  • Virksomhedskontakt
  • Borgerkontakt
  • Intern samarbejdskæde
  • Tværgående samarbejde.

På baggrund af disse erfaringer giver jobcentrene nu deres bedste bud på, hvordan den gode virksomhedsservice sikres inden for hvert af de fire områder.

Læs jobcentrenes bedste bud på, hvordan den gode virksomhedsservice skabes

Håndbog med flere gode eksempler

Alle de gode eksempler fra projektet samles i starten af 2017 i en håndbog til alle landets jobcentre, men du kan allerede nu læse mere om nogle af de konkrete erfaringer.

Du kan læse mere om nedenstående emner på linkene:

Opprioritering af virksomhedssamarbejdet

Strategiudvikling i Fredericia

At flytte fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne

At styrke servicekæden