Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Driftsforstyrrelser på it-systemer og digitale værktøjer november 2021

Oversigt over driftsforstyrrelser november 2021.

29-11-2021 kl. 8:45 - Tekniske problemer på Info.jobnet.dk

Der er pt. tekniske problemer på Info.jobnet.dk. Det betyder bl.a., at borgere ikke kan tilgå informationssider herunder jobcentrenes egne sider på info.jobnet.dk. Der arbejdes på at løse problemet.

Status 29-11-2021 kl. 12:02

Problemet er løst.

29-11-2021 kl. 8:45 - Tekniske problemer på Jobnet

Der var den 28-11-2021 tekniske problemer på Jobnet i tidsrummet kl. 15:30 - 29-11-2021 kl. 01:15. Fejlen betød, at borgere ikke kunne logge ind på Jobnet.

26-11-2021 kl. 10:40 - Opdatering af systemer

Jobnet, JobAG, Det fælles Datagrundlag, VITAS og Arbejdsmarkedsportalen lukkes fredag, den 03-12-2021 fra kl. 15:00 til lørdag, den 04-12-2021 kl. 8:00 grundet opdatering af systemerne i forbindelse med release 2021-4.

26-11-2021 kl. 09:20 - Fejl efter login på bi.star.dk og Dokumentationsarkiv.star.dk 

Der opstår i øjeblikket fejl efter login på bi.star.dk og dokumentationsarkiv.dk. 

Problemet opstod den den 25-11-2021 kl. ca 13:30 og blev meldt løst, men er genopstået den 26-11-2021. Der arbejds på at løse problemet.

Status 26-11-2021 kl. 13:00

Problemet er løst kl. ca. 12:45.

Status 26-11-2021 kl. 14:10

Fejlen er genopstået.

Status 29-11-2021 kl. 08:00

Problemet er løst.

Status 29-11-2021 kl. 14:45

Problemet er opstået igen.

Status 30-11-2021 kl. 08:45

Problemet blev løst igen den 29-11-2021 kl. 19:13.

23-11-2021 - Huskeservice via sms i perioden 26-11-2021 - 03-12-2021 kan være uregelmæssig

I perioden fra den 26-11-2021 til og med den 03-12-2021 kan borgere opleve uregelmæssigheder i udsendelse af huskeservice via sms.

Dette skyldes Digitaliseringsstyrelsens omlægning til ny Digital Post-løsning.

Status 25-11-2021

Digitaliseringsstyrelsen har meddelt, at omlægningen af Digital Post er  udskudt til første kvartal 2022. 

Læs mere på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside (nyt vindue)

23-11-2021 - Borgerbreve udsendes ikke fra VITAS i perioden 26-11-2021 - 29-11-2021

Der bliver ikke udsendt digital post til borgere fra VITAS i perioden fra den 26-11-2021 til og med den 29-11-2021. Dette skyldes Digitaliseringsstyrelsens omlægning til ny Digital Post-løsning.

De borgerbreve, som bliver dannet i perioden, bliver lagt i kø og bliver udsendt fra den 30-11-2021.

Status 25-11-2021

Digitaliseringsstyrelsen har meddelt, at omlægningen af Digital Post er  udskudt til første kvartal 2022. 

Læs mere på Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside (nyt vindue)

22-11-2021 - Tekniske problemer hos NemLog-in

Grundet tekniske problemer hos NemLog-in var det ikke muligt at logge på STARs systemer med NemID den 21-11-2021 fra kl. ca. 11:15 til 13:20.

08-11-2021 kl. 17:30 - Opdatering af bi.star.dk og dokumentationsarkivet

Torsdag d. 11-11-2021 kl 17:00 foretages en opdatering af bi.star.dk og Dokumentationsarkivet, hvilket betyder, at systemerne ikke kan benyttes i tidsrummet fra kl. 17:00 - 24:00.

Kendte fejl

Du kan under Kendte fejl se alle aktuelle fejl.