Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Kontakt Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Du kan kontakte Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering på forskellige måder.

Hvis du har spørgsmål om din eller andres situation på styrelsens område, er den lokale myndighed (kommunen, jobcentret, a-kassen m.fl.) den rigtige til at svare. Øvrige henvendelser om styrelsens fagområde foretrækker vi at modtage som e-mail.

Er du studerende, og skriver du opgave om styrelsens faglige område, er du velkommen til at bruge de  oplysninger, du finder på www.jobindsats.dk, www.star.dk m.m. Vi har meget begrænsede ressourcer til at yde individuel hjælp.

Vi holder lukket:

  • 1. januar 2018
  • 29. marts 2018
  • 30. marts 2018
  • 2. april 2018
  • 27. april 2018
  • 10. maj 2018
  • 11. maj 2018
  • 21. maj 2018
  • 5. juni 2018
  • 24.-31. december 2018
  • 1. januar 2019.

Send os en e-mail

Har du spørgsmål til lovgivningen på beskæftigelsesområdet og arbejder for en kommune, a-kasse el.lign.? Så har du mulighed for at henvende dig til vores juridiske studenterenhed, der hurtigst muligt giver dig svar:

Spørgsmål fra kommuner, a-kasser mv. om lovgivningen på beskæftigelsesområdet

Hvis du vil sende os fortrolige eller personfølsomme oplysninger, så benyt venligst Digital Post:

Digital Post

Øvrige henvendelser sendes til: star@star.dk

Skriv et brev til os

Vores postadresse er:

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Postboks 2000
2300 København S

Besøgsadressen for kontoret i Brønderslev

STAR Brønderslev
Bredgade 60
9700 Brønderslev

Ring til os

Du kan ringe til os med spørgsmål til:

  • Feriepenge, ferieloven mv.: Tlf. 72 21 74 02 mandag, tirsdag, torsdag, fredag kl. 9-12.
  • EØS-arbejdsløshedsforsikring (fx PD U1): Tlf. 72 21 74 03 mandag, tirsdag, torsdag, fredag kl. 9-12.
  • Center for Klager om Arbejdsløshedsforsikring: Tlf. 72 21 74 08 mandag, tirsdag, torsdag, fredag kl. 9-12.
  • Handicapkompenserende ordninger: Tlf. 33 96 37 37 mandag til fredag kl. 9-12 og torsdag kl. 9-15.
  • Ydelser og lovgivning mv. på beskæftigelsesområdet, hvis du er sagsbehandler i en kommune: Tlf. 72 21 74 01 mandag til fredag kl. 9-15.
  • Andet: Tlf. 72 21 74 00 mandag til fredag kl. 9-15.

Vær opmærksom på, at vi vil bede dig benytte mailformularen ovenfor, hvis du arbejder for en kommune, a-kasse el.lign. og har et konkret spørgsmål til lovgivningen på beskæftigelsesområdet.

CVR og EAN

CVR: 55568510

EAN drift: 5798000392014

EAN ikke drift: 5798000392038

EAN-numre sikrer, at dokumenter i forbindelse med elektronisk fakturering bliver sendt til den rigtige bogføringskreds hos os.

EAN drift anvendes til indkøb og betalinger under styrelsens egen hovedkonto, det vil sige til opgaveløsning under den almindelige virksomhed, international rekruttering, Workindenmark-centre, samt Specialfunktionen Job og Handicap.

EAN ikke drift anvendes til øvrigt indkøb og betalinger, det vil sige på de lovbundne bevillinger og reservationsbevillinger, herunder satspuljer og Center for Aktiv Beskæftigelsesindsats.

Bemærk, at offentlige myndigheder kun modtager elektroniske fakturaer. Alle leverandører til det offentlige skal derfor bruge elektronisk fakturering.

Send elektronisk faktura eller kreditnota via virk.dk (nyt vindue)

Ligebehandling og støtte til EU-arbejdstagere og deres familiemedlemmer

Er du EU-arbejdstager eller familiemedlem, der oplever diskrimination på grund af din nationalitet, ulovlige begrænsninger eller hindringer i forhold til din ret til fri bevægelighed i Danmark? Så skriv til Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering via: ContactPointDenmark@star.dk

Vi sørger for, at dit spørgsmål kommer videre til den ansvarlige myndighed.

Kun e-mails skrevet på dansk eller engelsk vil blive besvaret.

Direktiv 2014/54/EU om vandrende arbejdstageres rettigheder (nyt vindue)

Sidst opdateret: 11-10-2018