Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Digital Post

Du kan skrive eller sende dokumenter til styrelsen via Digital Post.

Med Digital Post kan du sikkert sende os fortrolige eller personfølsomme oplysninger.

Du kan anvende digital post på forskellige platforme:

  • Borger.dk (borgere)
  • Virk.dk (virksomheder)
  • Digital Post-appen (borgere/virksomheder)
  • E-boks (borgere/virksomheder)
  • Mit.dk (borgere/virksomheder)

Når du sender Digital Post til styrelsen

Hvis du logger ind på din fortrukne Digital Post-platform og vælger modtager, kan du fremsøge os.

Vi har en række postkasser, som dækker forskellige områder. Sørg for at vælge den rigtige postkasse, så din henvendelse bliver sendt til de rigtige medarbejdere.

Når du vælger en postkasse, kan du se en kort beskrivelse af, hvilken type henvendelser postkassen er beregnet til. På den måde kan du sikre, at du har valgt den rigtige postkasse.

Styrelsen udsender også Digital Post

Vi har sendt breve med Digital Post siden 2014.

Du kan logge på din fortrukne Digital Post-platform med dit NemID/MitID og tjekke din Digitale Post.

Hvis du eller din virksomhed er fritaget fra at modtage Digital Post, får du vores breve som almindelig post.

Borger.dk: Digital Post (nyt vindue)

Virk.dk: Digital Post (nyt vindue)

e-boks.dk (nyt vindue)

Mit.dk (nyt vindue)

MitID (nyt vindue)

NemID (nyt vindue)

Sidst opdateret: 19-08-2022
} }, false);