Kontakt vores hotline på 72 21 74 01
Du kan få svar på spørgsmål om det nye kontanthjælpssystem og om sygedagpengeaftalen ved at kontakte vores hotline på hverdage mellem kl. 9:00 og 15:00. Her sidder STAR klar til at finde svar på dine spørgsmål.
Du kan kontakte Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering på forskellige måder.
Hvis du har spørgsmål om din eller andres situation på styrelsens område, er den lokale myndighed (kommunen, jobcentret, a-kassen m.fl.) den rigtige til at svare. Øvrige henvendelser om styrelsens fagområde foretrækker vi at modtage som e-mail.
Er du studerende, og skriver du opgave om styrelsens faglige område, er du velkommen til at bruge de oplysninger, du finder på www.jobindsats.dk, www.star.dk m.m. Vi har meget begrænsede ressourcer til at yde individuel hjælp.
Styrelsen holder lukket på helligdage, fredagen efter Kristi himmelfartsdag, Grundlovsdag samt dagene mellem jul og nytår.
Har du spørgsmål til lovgivningen på beskæftigelsesområdet og arbejder for en kommune, a-kasse el.lign.? Så kan du skrive til vores juridiske studenterenhed ved at udfylde en formular med dit spørgsmål, som du finder nedenfor:
Vi vil gerne passe godt på dine oplysninger. Almindelige mails er ikke krypterede, så vi foreslår, at du sender en besked som Digital Post, hvis din henvendelse indeholder fx private oplysninger eller CPR-nummer. Hvis du vil sende os fortrolige eller personfølsomme oplysninger, så benyt venligst Digital Post.
Styrelsens brug af Digital Post
Øvrige henvendelser uden fortrolige eller personfølsomme oplysninger sendes til: star@star.dk
Du har også mulighed for at sende et brev til os.
Vores postadresse er:
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Vermundsgade 38
2100 København Ø
Styrelsens hovednummer: Tlf. 72 21 74 00 mandag til fredag kl. 9-15.
Du kan få svar på spørgsmål om det nye kontanthjælpssystem og om sygedagpengeaftalen ved at kontakte vores hotline på hverdage mellem kl. 9:00 og 15:00. Her sidder STAR klar til at finde svar på dine spørgsmål.
Vi har en særlig hotline til henvendelser, der handler om handicapkompenserende ordninger (Tlf. 33 96 37 37 mandag, tirsdag og torsdag kl. 9-12).
Hvis du arbejder for en kommune, a-kasse el.lign. og har et konkret spørgsmål til lovgivningen på beskæftigelsesområdet, vil vi bede dig benytte mailformularen ovenfor.
Du kan læse om Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings Whistleblowerordning her:
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings Whistleblowerordning
Bemærk, at offentlige myndigheder kun modtager elektroniske fakturaer. Alle leverandører til det offentlige skal derfor bruge elektronisk fakturering.
EAN-numre sikrer, at elektroniske fakturaer bliver sendt til det rigtige regnskab hos os.
CVR: 55568510
EAN drift: 5798000392014
EAN drift anvendes til indkøb, der vedrører den løbende drift og opgaveløsning i styrelsens kontorer i København samt regionale arbejdsmarkedskontorer, Workindenmark, Specialfunktionen Job og Handicap og STAR Brønderslev.
EAN ikke drift: 5798000392038
EAN ikke drift anvendes til indkøb, der vedrører styrelsens pulje- og tilskudsbevillinger.
CVR: 29626146
EAN: 5798000392045
EAN-nummeret anvendes til indkøb, der vedrører de it-systemer, som understøtter beskæftigelsesindsatsen på landsplan (Jobnet, Det Fælles Datagrundlag (DFDG), VITAS mv.)
Er du EU-arbejdstager eller familiemedlem, der oplever diskrimination på grund af din nationalitet, ulovlige begrænsninger eller hindringer i forhold til din ret til fri bevægelighed i Danmark? Så skriv til Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering via: ContactPointDenmark@star.dk
Vi sørger for, at dit spørgsmål kommer videre til den ansvarlige myndighed.
Kun e-mails skrevet på dansk eller engelsk vil blive besvaret.