Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.

Landssupporten består af følgende enheder:

  • En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
  • En Jobnetsupport, der varetager support af borgere 
  • En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Supportenheden

Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, Jobnet for JobKonsulenter, Jobcenter Planner, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler). 

Jobnetsupporten

Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.

Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.
Jobnets supportside.

Virksomhedssupporten

Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet. 

 

Sidst opdateret: 03-10-2019