Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.
Landssupporten består af følgende enheder:
- En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
- En Jobnetsupport, der varetager support af borgere
- En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.
Supportenheden
Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler).
Landssupporten
Landssupporten varetager henvendelser fra jobcentre, a-kasser og andre aktører om brugeradministration, Sharepoint og VITAS. Der modtages også henvendelser fra virksomheder om VITAS.
Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 25 89 25
Skriftlig kontakt:
Med virkning fra den 5. februar 2025 skal skriftlige henvendelser om VITAS indsendes til virksomhedssupporten via en ny blanket - se nærmere under virksomhedssupporten.
Fra samme dato skal jobcentre og a-kasser indsende deres henvendelser til Landssupporten via nedenstående blanket:
Henvendelser vedrørende Sharepoint skal sendes til sharepoint@star.dk.
Jobnetsupporten
Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.
Åbningstid for telefonisk kontakt:
Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 15 20 30
Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.
Virksomhedssupporten
Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.
Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 25 87 25
Skriftlig henvendelse skal ske via supportsiden:
Hvis henvendelsen handler om VITAS, skal det ligeledes ske via supportsiden.