Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.
Landssupporten består af følgende enheder:
- En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
- En Jobnetsupport, der varetager support af borgere
- En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.
Supportenheden
Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler).
Landssupporten
Landssupporten varetager henvendelser fra kommuner, a-kasser og andre aktører om STAR brugeradministration, Sharepoint/Bi.star og Jobnet.
Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 25 89 25
Skriftlig kontakt til Landssupporten sker via nedenstående blanket:
Henvendelser vedrørende Sharepoint/Bi.star skal sendes til sharepoint@star.dk
Jobnetsupporten
Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.
Åbningstid for telefonisk kontakt:
Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 15 20 30
Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.
Virksomhedssupporten
Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder i brugen af JobAG og VITAS samt forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.
Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15
Tlf.: 70 25 87 25
Skriftlig henvendelse skal ske via supportsiden:
Hvis henvendelsen handler om VITAS, skal det ligeledes ske via supportsiden.