Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.
Landssupporten består af følgende enheder:
- En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
- En Jobnetsupport, der varetager support af borgere
- En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.
Supportenheden
Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler).
Jobnetsupporten
Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.
Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.
Virksomhedssupporten
Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.