Spring til hovedindhold
Spring over venstremenu

Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.

Landssupporten består af følgende enheder:

  • En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
  • En Jobnetsupport, der varetager support af borgere 
  • En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Supportenheden

Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler). 

Landssupporten

Landssupporten varetager henvendelser fra jobcentre, a-kasser og andre aktører om brugeradministration, Sharepoint og VITAS. Der modtages også henvendelser fra virksomheder om VITAS.

Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 25 89 25

Skriftlig kontakt:

Med virkning fra den 5. februar 2025 skal skriftlige henvendelser  om VITAS indsendes til virksomhedssupporten via en ny blanket - se nærmere under virksomhedssupporten.

Fra samme dato skal jobcentre og a-kasser indsende deres henvendelser til Landssupporten via nedenstående blanket:

Indsend supportanmodning

Henvendelser vedrørende Sharepoint skal sendes til sharepoint@star.dk. 

Jobnetsupporten

Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.

Åbningstid for telefonisk kontakt:

Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 15 20 30

Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.

Jobnets supportside

Virksomhedssupporten

Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 25 87 25 

Skriftlig henvendelse skal ske via supportsiden:

Virksomhedssupporten

Hvis henvendelsen handler om VITAS, skal det ligeledes ske via supportsiden.

Sidst opdateret: 05-02-2025