Kendte fejl
Du kan under Kendte fejl se alle aktuelle fejl.
Kendte-fejlOversigt over driftsforstyrrelser marts 2025.
Der er den 27-03-2025 modtaget fejlmelding om lange svartider i DFDGs forretningsdomæne Borgerindsats fra kl. ca. 15.
Fejlsøgning og vurdering af omfang er igangsat. Indtil videre ser det ikke ud til, at brugere på Jobnet er påvirket.
Der er indført performanceforberedende tiltag i Borgerindsats i patch, som blev lagt i produktion den 15-04-2025.
Der forventes indført performanceforbedrende tiltag i Borgerindsats i patch den 15-04-2025.
Fejlsøgning har vist, at problemet vedrører planer og aktiviteter. Problemet ser ud til at være opstået i forbindelse med release 2025-1, og mulig kodefejl undersøges. Tidsestimat kendes ikke.
Der er lange svartider i VITAS. Problemet startede kl. ca. 09:25. Der arbejdes på at løse problemet.
Fejlen berørte én af VITAS servere, og fejlen blev løst kl. ca. 12:50.
Der er i øjeblikket lange svartider i i produktionsmiljøet. Problemet påvirker DFDGs webservices og brugere på Jobnet.
Problemet startede kl. ca. 10:30. Fejlsøgning er igangsat.
Problemet er løst.
Der er fortsat lange svartider og timeouts i produktionsmiljøet. Problemet påvirker DFDGs webservices, Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere og VITAS.
Der er fortsat problemer med lange svartider. Fejlsøgning er igangsat.
Der er indført en løsning, men problemet ses fortsat - dog i indre omfang.
Sagen er genåbnet, da der er konstateret lange svartider og timeouts.
Fejlsøgning er igangsat.
Problemet blev løst kl. ca. 12:45.
Fejlsøgning er fortsat i gang.
Der er i øjeblikket lange svartider på flere webservices i DFDG, hvilket betyder, at:
Der arbejdes på at løse problemet.
Fejlen er rettet og webservices i DFDG svarer igen, men der kan fortsat opleves længere svartider end normalt.
I forbindelse med release 2025-1 er der ikke leveret timeliness.
Styrelsen forventer, at det leveres til udsendelse hurtigst muligt i i uge 12.
Der er her til morgen udsendt sammenlagt ledighed.
Ny leverance af CPR-oplysninger forventes leveret hurtigst muligt i uge 12.
Der kan i øjeblikket opleves lange svartider i STARs systemer:
Problemet startede kl. ca. 08:00. Fejlsøgning er igangsat.
Problemet er løst.
Problemet skyldes netværksproblemer hos STARs driftsleverandør. Der arbejdes på en løsning.
Fejlen er rettet.
Der er i øjeblikket lange svartider og timeouts i webservicekald til DFDG.
Fejlsøgning pågår.
Problemet blev løst kl. ca. 12:50.
Flere borgere oplevede at få fejl ved login på Jobnet den 04-03-2025 om eftermiddagen. Problemet blev løst kl. ca. 14:15.
Der kan i øjeblikket opleves lange svartider på Jobnet. Problemet startede kl. ca. 11:04. Problemet påvirker også STARs øvrige applikationer og webservices.
Der arbejdes på at løse problemet.
Problemet blev løst kl. ca. 11:45.
Jobnet, JobAG, Det fælles Datagrundlag, VITAS, Sharepoint, Kommunal Revision og Arbejdsmarkedsportalen lukkes fredag den 14. marts 2025 kl. 15:00 til søndag den 16. marts 2025 kl. 08:00 grundet opdatering af systemerne i forbindelse med release 2025-1.
Du kan under Kendte fejl se alle aktuelle fejl.
Kendte-fejl