Spring til hovedindhold
Spring over venstremenu

Supporten i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Landssupporten er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings supportenhed.

Landssupporten består af følgende enheder:

  • En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
  • En Jobnetsupport, der varetager support af borgere 
  • En Virksomhedssupport, der varetager support af virksomheder og forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Supportenheden

Supportenheden varetager henvendelser om fejl i de statslige it-systemer (Jobnet, Jobnet for Arbejdsgivere, VITAS, Arbejdsmarkedsportalen og Sharepoint-moduler). 

Landssupporten

Landssupporten varetager henvendelser fra kommuner, a-kasser og andre aktører om STAR brugeradministration, Sharepoint/Bi.star og Jobnet. 

Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 25 89 25

Skriftlig kontakt til Landssupporten sker via nedenstående blanket:

Indsend supportanmodning

Henvendelser vedrørende Sharepoint/Bi.star skal sendes til sharepoint@star.dk

Jobnetsupporten

Jobnetsupporten varetager henvendelser fra borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.

Åbningstid for telefonisk kontakt:

Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 15 20 30

Jobnetsupporten orienterer borgere om kendte fejl på Jobnets supportside under 'Kendte fejl'.

Jobnets supportside

Virksomhedssupporten

Virksomhedssupporten varetager support af virksomheder i brugen af JobAG og VITAS samt forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

Åbningstid for telefonisk kontakt: Mandag - fredag kl. 9 - 15

Tlf.: 70 25 87 25 

Skriftlig henvendelse skal ske via supportsiden:

Virksomhedssupporten

Hvis henvendelsen handler om VITAS, skal det ligeledes ske via supportsiden.

Sidst opdateret: 24-11-2025