Senest opdateret 16-09-2025
Log ind på VITAS danner ny bruger
Sagsnr.: S2509-1116
Efter release 2025-3 oplever kommunerne, at de ved log ind på VITAS bliver oprettet på ny. Det betyder bl.a., at den enkelte sagsbehandler i boblerne får vist, at den enkelte sagsbehandler ikke har aktive sager i boblerne på forsiden. På trods af den manglende visning, navigerer et klik dog til brugerens sager (med mindre der i kommunen er to sagsbehandlere med samme navn).
Status: Fra emergency-patch den 17-09-2025 vil der blive foretaget en rettelse, der medfører, at når brugeren - efter rettelsen - logger på VITAS igen vil kunne se sine sager. Det kræver dog, at der på den nye profil er blevet registreret en e-mail, der svarer til e-mailen på den gamle profil, da det er på e-mailadressen matchningen sker.
E-mailen skal påføres af en IT-sikkerhedsadministrator i kommunen.
Fejlmeldt den 15-09-2025