IT-administration i jobcentre og a-kasser
Kommuner, jobcentre og a-kasser anvender en række af styrelsens IT-systemer i deres administration af beskæftigelsesindsatsen.
IT-administration for jobcentre og kommuner
Oversigt over de digitale løsninger, som Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering stiller til rådighed for jobcentre og kommuner.
Digitale løsninger for jobcentre og kommuner
A-kassernes digitale indberetning
SharePoint-platformen er en paraply, hvorunder der er adgang til en række moduler, hvor a-kasser kan registrere forskellige typer af data.
Oversigt over a-kassernes digitale indberetninger via Sharepoint
Underretninger mellem jobcentre og a-kasser
Vejledningen giver sagsbehandlerne i både jobcentrene og a-kasserne et overblik over hvilke underretninger og tilbagemeldinger, der kan sendes, og hvad de anvendes til.
Vejledning om underretninger mellem jobcentre og a-kasser og a-kassernes tilbagemelding herpå
Oversigt over sagsbehandlingssystemer i kommuner
Oversigten giver både sagsbehandlere i jobcentre og a-kasser et overblik over, hvilke sagssystemer jobcentrene benytter.
Oversigt over, hvilke sagsbehandlingssystemer jobcentrene benytter
Brugeradministration af adgang til Arbejdsmarkedsportalen m.v.
Vejledninger til LBA'ere i jobcentre og a-kasser om oprettelse af brugere i Arbejdsmarkedsportalens brugeradministrationsmodul.
Brugeradministration af adgang til Arbejdsmarkedsportalen m.v.
Oversigt over moduler i Sharepoint
SharePoint-platformen er en paraply, hvorunder der er adgang til en række moduler, hvor data enten kan registreres eller hentes ud som statistikker.
Oversigt over moduler i Sharepoint til understøttelse af beskæftigelsesindsatsen
Releaseplan og oversigt over udsendte releasenoter
I oversigterne kan brugerne hurtigt danne sig et overblik over større releases i forhold til, hvornår de finder sted, og hvad der er nyt i de enkelte releases.